Persones especials

9/02/2018

Aquesta sessió amb Virgilio, va ser un tant diferent però molt divertida!

El que vam fer, va ser pujar cadascú a una cadira davant de tota la classe, i vam dir el nostre nom i per què ens consideràvem especials.

El que jo vaig decidir dir va ser que m'agrada molt fer riure a la gent, especialment quan no estan bé de estat d'ànim, ja que m'agrada vore a la gent feliç. A més, vaig comentar la meua afició per el futbol, i com que Virgilio hem va preguntar que de quin equip era, lo ho vaig dir, del Real Madrid i del Hèrcules, i els dos coincidim en aquest gust per els nostres equips!

TOTS SOM ESPECIALS!

A continuació ens va mostrar diferents articles de diferents periòdics, com; "Uno de cada tres niños está en riesgo de pobreza y exclusión en la Comunidad Valenciana", "España es el tercer país de pobreza infantil" y " La pobreza de España tiene cara de niño".

En conclusió, respecte a aquests articles, per desgràcia no hem van impresionar ja que sóc conscient de la situació que hi ha al nostre país, i pense que no hem de consentir açò, ja que els xiquets/es com ja vam vore, tenen dret de tindre un nivell de vida adequat, entre les quals coses entra per suposat una alimentació correcta. I la pobresa infantil és un aspecte que hem de treballar molt per a eliminar-lo totalment de la nostra societat. Per açò el primer que hem de fer és conscienciar a les persones del món sobre els drets que tenen els xiquets/es per a que no puguem consentir que no se'ls done tots i cada un d'ells. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Presentació