Presentació

Presentació 


Sóc Desiré Díaz García, i sóc de Mutxamel, un poble de la província d'Alacant.

Estudie el Grau en mestre de Educació Infantil a la Universitat d'Alacant, i estic cursant  el 3er curs. 
A més, també treballe cuidant dos xiquets i donant classe a 5, durant tota la setmana per les vesprades. Ja que m'agrada molt ensenyar i ajudar al xiquets/es a aprendre.

Per altra banda, les meues aficions són diverses, però les més destacables són les següents; el futbol, tant jugar com vore-lo a la televisió i al camp ja que sóc abonada del Hércules C.F i vaig cada dos setmanes a vore-lo en directe,respecte a jugar, he estat apuntada a futbol sala durant 2 anys i després vaig apuntar-me a futbol 11 un any més, però a dia de hui no continue per la meua falta de temps entre setmana.

També, m'agrada molt llegir noveles romàntiques, passar temps amb els meus amics i amigues, viatjar encara que només e tingut l'oportunitat d'eixir del pais una vegada, que va ser  Londres, i la resta dels meus viatjes han sigut per la península.

Una altra afició que tinc són les festes de moros i cristians del meu poble, com s'ha pogut comprovar a la foto, ja que són espectaculars i són els millors dies de l'any!

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Presentació